Την Τρίτη 2/6 οι μαθητές της Δ΄ τάξης επισκέφθηκαν το Μουσείο Ακρόπολης και παρακολούθησαν εκπαιδευτικό πρόγραμμα με θέμα “Τα γλυπτά του Παρθενώνα” γνωρίζοντας μέσα από βιωματικές δραστηριότητες τη μορφή του ναού και των γλυπτών που τον στόλιζαν.
Οι μαθητές της Δ΄ τάξης επισκέφτηκαν την Παρασκευή 5/6 το παιδικό βιβλιοπωλείο “Το Σεντουκάκι” και παρακολούθησαν τον συγγραφέα Χρήστο Δασκαλάκη να παρουσιάζει το βιβλίο του “Μια τρίχα – Μια γραμμή” παίρνοντας μηνύματα για την αλληλεγγύη, την ενσυναίσθηση και τη δύναμη της θέλησης Περισσότερα